Gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Als u onze website blijft gebruiken, accepteert u het gebruik van deze cookies.

  • Home/
  • Arnoud Donkers
Geschatte leestijd: 4 minuten
Functioneel ontwerpen van elektrotechnische schemaís is sterk in opkomst. Dit is terecht want de functionele tekenmethode is sneller en efficiŽnter dan de traditionele productiegerichte methodiek, en klanten en monteurs vinden de functionele schemaís een stuk handiger in gebruik. Ook niet onbelangrijk, paneelbouwers kunnen er ook goed mee uit de voeten.
Geschatte leestijd: 2 minuten
Kent u dat? U heeft een kleine aanpassing gedaan in de informatie bij uw ontwerp en vervolgens bent u zeer veel tijd kwijt aan het handmatig doorvoeren van deze wijziging op alle afzonderlijke paginaís. Dit is niet alleen veel werk, de kans dat er ergens een vergissing wordt gemaakt is bovendien groot. Hoe u dit kan oplossen? Door voortaan plotkaders te gebruiken! In deze blog leest u hier alles over.
Geschatte leestijd: 5 minuten
Het importeren van componenten in het artikelbeheer lijkt op het eerste zicht eenvoudig, maar toch is het goed om hierbij een aantal zaken in uw achterhoofd te houden. We laten in dit blogartikel zien waar u op moet letten wanneer u werkt met artikelimport, bijvoorbeeld uit het EPLAN Data Portal.
Geschatte leestijd: 4 minuten
Elke maand nemen we u mee door de meest gestelde vragen van het moment. In dit blog gaan we kijken naar projectstructuur. Met een duidelijke projectstructuur maakt u uw projecten overzichtelijk en weet elke engineer zijn weg te vinden.
Geschatte leestijd: 4 minuten
Door het veelzijdige aanbod van klemmen op de markt is het niet altijd duidelijk hoe u deze verschillende klemmen op een snelle en efficiŽnte manier binnen EPLAN kunt gebruiken. In dit blog gaan we daar dieper op in.

Support Engineer Arnoud Donkers woont samen met zijn vriendin en haar twee kinderen. “Bij Eplan draait het intern om het team; samenwerking is voor iedereen de basis. Dat bevalt me. Als support engineer richt je je aandacht en tijd volledig op het helpen van klanten. Als een klant zich geholpen voelt, dan heb ik ook een goed gevoel.” Bij die instelling heeft het boek Hondenbrokken van Jos Burgers hem enorm geïnspireerd. “Dat boek gaat uit van een dierenwinkel die hondenbrokken verkoopt. Het boek bouwt het klantproces op vanuit een kortetermijnoplossing - hondenbrokken verkopen - tot de klant helpen wat deze nu echt wil. Daar kom je met doorvragen, empathisch reageren op de klantsituatie, de klantvraag begrijpen en die behoefte waar mogelijk te honereren.” Dit sluit naadloos aan bij de omgang met klanten binnen EPLAN. In plaats van alleen precies te geven waar de klant ons voor belt, probeert EPLAN altijd de onderliggende behoefte te peilen en te vervullen. Misschien betekent dit minder omzet op korte termijn, maar een tevreden klant die vaak terugkeert.

Schrijf u in om up-to-date te blijven!
Process Consulting
Engineering Software
Implementation
Global Support