- Home/
- Support
Geschatte leestijd: 5 minuten
Soms is het lastig om een issue in Eplan telefonisch of via e-mail op te lossen. Gelukkig is er dan altijd nog Techplaza: live support tijdens Let’s EPLAN. Ook dit jaar beantwoorden supportmedewerkers diverse vragen tijdens het event. Daarnaast waren er weer diverse stands waar engineers informatie konden vinden over specifieke onderwerpen. Wat voor vragen passeerden de revue en welke informatie was er te vinden bij de stands op Techplaza?
Geschatte leestijd: 6 minuten
Vrijdag 23 mei 2025 vond alweer de vijfde editie van Let’s EPLAN plaats. Dit keer op een beestachtig mooie locatie: de Koninklijke Burgers’ Zoo in Arnhem. In het paviljoen tussen de jungle en de savanne kwamen 500 Eplan engineers samen om bij te praten en nieuwe inzichten op te doen. Wat waren de hoogtepunten van deze jubileumeditie?
Geschatte leestijd: 9 minuten
De technologische wereld evolueert in een razendsnel tempo. Het idee van digitaliseren voelt stoffig en ouderwets ten opzichte van termen als artificial intelligence. Hoe moeilijk kan het zijn om onze software te installeren in 2025? Een vraag die ik mij als onwetende marketingprofessional oprecht afvraag. Dubbelklik op dat .exe bestand en installeren maar. Een duik in de zogeheten Eplan Quickstart.
Geschatte leestijd: 5 minuten
Waar zit die functie ook alweer? Hoe doe ik dat handig in EPLAN? Waarom lukt niet wat ik wil? Doe ik het wel op de goede manier? Als u met EPLAN werkt, loopt u regelmatig tegen dit soort vragen aan. Dan is het goed om te weten dat hulp binnen een muisklik bereikbaar is! In dit blog leest u meer over waar u deze hulp zo gemakkelijk kunt vinden